האוצר מנסה לחסל את בתי החולים והבריאות!!
האוצר יביא מחר לאישור הצעה לקצץ עוד 250 מיליון שקלים בתקציב סל התרופות
האוצר יביא מחר לאישור ועדת השרים לחקיקה הצעה לקצץ עוד 250 מיליון שקלים בתקציב סל התרופות. משרד הבריאות מתנגד לכוונת האוצר.
באוצר ציינו כי נוספו לסל הבריאות 60 מליון שקלים בהתאם להחלטת ממשלה.
טירוף!!!
|