עבר בהצלחה הניתוח של אורן אלמוג מהפיגוע
הוכתר בהצלחה הניתוח בעינו של אורן אלמוג, בן ה-10 שנפצע בפיגוע בחיפה
צוות של שלושה מנתחים בבית החולים האוניברסיטאי בבירמינגהם שבאלבמה הכתיר בהצלחה את הניתוח בעינו של אורן אלמוג. אלמוג בן העשר נפצע בפיגוע במסעדת מקסים בחיפה, ואיבד את עינו השמאלית. הצוות איחה את הרשתית והשתיל קרנית בעינו הימנית הפגועה.
דוברת בית החולים מסרה ל-ynet שהרופאים הצליחו להשיב את ראייתו בעין הימנית. הוא צפוי להישאר למעקב בבית החולים.
(מוטי גל)
|
|