בצומת גי'לבר בכניסה לתל-רומידה פתחו 2 מחבלים באש.
במקום התנהל קרב קצר במהלכו מחבל אחד נהרג ומחבל נוסף נמלט.
ישנם 2 נפגעים האחד במצב בינוני-קשה. והשני במצב קל.
מתנהל מרדף כעת אחרי המחבל שנמלט.
נשלח ב-22/10/2003 14:30
לפי דיווח ראשוני ולא מאומת סופי. אחד הנפגעים בינוני הוא פראמדיק במד"א ירושלים כרגע מצבו בינוני בהכרה מדבר. נתפלל כולם להחלמתו המהירה ביחד עם שאר הפצועים.
נשלח ב-22/10/2003 16:46
יש נפגע אחד בינוני שמו אייל חיים בן חיה דבורה רייזל. שם משפחתו נוקד.
יש פארמדיק בשם אייל נוקד?
נשלח ב-22/10/2003 23:37
אכן כן, אייל נוקד בוגר הקורס האחרון, ומתנדב בירושלים ובחברון.
אייל, תחזיק מעמד.