בתור אישה חרדית אני מזועזעת מהנושא.
ודאי שיש לתפילות השפעה.
ודאי שהן עוזרות ,זה שלא כל פעם אנו רואים את ההשפעה ,כי הכל משמים ,ויש דברים שאיננו מבינים.
נכחתי בכמה פעמים שהרופאים עמדו המומים ואמרו :לולא התפילות האדם היה מת.
אתם הדתיים יש לכם כח מיוחד ושמו תפילה.
ומה לנו ולמחקרים ,יש המון הוכחות שהתפילות עוזרות,ואין תפילה ששבה ריקם.
 
|
|