בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מד"א משתתף בצער העובד ריבחי איברהים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/10/2003 12:53 לינק ישיר 
מד"א משתתף בצער העובד ריבחי איברהים

בית מגן דוד אדום בירושלים משתתף בצערו של העובד היקר והמסור ריבחי איברהים על מות אביו.
הלוויתו תצא בשעה 14:30 מבית הספר בכפר אבו גוש.

שלא תדע עוד צער ויגון.




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מד"א משתתף בצער העובד ריבחי איברהים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext