http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2803496,00.html ואגב חזרתי ללמוד השבוע, נתראה במיון שע"צ..
תודה על הקטע כן מעניין ומחכים.. מה לך ולשערי צדק?....
אני לומדת שם...
סקופ... יש לנו סטודנטית לרפואה בפורום... תקני אותי..?
אני מתקנת... סטודנטית לאחיות.... יותר שווה...