בציבור חולקות הדיעות בצורך לעשות קורסים בעזרה ראשונה.
דעה אחת אומרת "אני לא מסוגל לראות כאלו דברים לא יכול לטפל באנשים ולא יוכל בחיים לעשות את זה ".
דעה אחרת אומרת "מה עדיף? שאדע מה לעשות במקרה ו.. או שלא אדע..הרי בסך הכל יתכן מאד שאקלע למציאות כזו "
מה נכון?.....
נשלח ב-28/10/2003 12:19
בא נשנה קצת את השאלה באשכול...
מה לגבי לימוד עזרה ראשונה לנשים?
למה לא עושים מזה דבר מקובל כמו אצל הגברים? חבל. כי מקרי חנק אצל תינוקות או חתכים עמוקים קורים בד"כ בסביבה של נשים.
נדמה לי כשזק"א ניסו להכין קורסים "על טהרת הקודש" לנשים, הרבנים יצאו נגד.
למה?
נשלח ב-28/10/2003 17:56
לא נראה לי שיש בעיה עם למוד "עזרה ראשונה "לנשים,
עובדה היא שבכל סמינר ממוצע יש קורס שהוא יותר מבסיסי של עזרה ראשונה .
צריך פשוט לפנות לגורמים המתאימים ולבקש מהם.
מי נרשם?
אני נרשמת...
נשלח ב-28/10/2003 18:39
ניתן לטלפן למשרד מ.פ.ה
03-6300228 או 9 בסוף
או לחילופין להירשם באתר של מד"א
www.mda.org.il
נשלח ב-28/10/2003 20:20
גם נרשמת.
(אגב, במד"א זה מעורב, ומה שזק"א רצו לעשות זה נפרד, רק נשים. לכו תבינו...).
נשלח ב-29/10/2003 00:40
דרך אגב מד"א עושה קורסים לנשים ולמגזרים שונים המון שנים ומדובר שבזמן הקרוב מפקדי צוותים ידאגו לקורסים שונים בכלל וקורסים לנשים בפרט באזורים המתאימים .