בית פורומים הצלה ומדא ישראל

לנוסעים לקניון מלחה -קחו תעודת חובש!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-27/10/2003 18:07 לינק ישיר 
לנוסעים לקניון מלחה -קחו תעודת חובש!

הצהרים נסעתי עם רכבי לקניון מלחה למספר סידורים.
כשמגיעים לכניסה ישנו שומר קבוע שבודק את תא המטען של הרכבים.

הפעם פתח גם את תא הכפפות ואת הדלת האחורית.
כשראה את האפוד של מד"א תלוי על הכסא שאל אותי אתה חובש?. אמרתי לו כן.
להפתעתי במקום להחמיא לי או משהו אומר לי השומר "תראה לי בבקשה תעודת חובש"!!
לא עזרו כל הפרצופים שעשיתי והראיתי לו את תעודת המתנדב של מדא ורק אז הכניס אותי לקניון.

מהיום קחו איתכם תעודת חובש או אל תקחו אתכם את האפודה כי תוכלו ליפול על שומר מעניין.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/10/2003 00:14 לינק ישיר 

ומי שיש לו נשק, מספיק שיראה תעודה של נשק (גם בכניסה לחניון) ויחסוך את כל השאלות האחרות, מנסיון.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/10/2003 12:17 לינק ישיר 

דוקא לנו תעודת החובש עוזרת, כי השומר שם תמיד מסתפק בלראות את התעודה ואפילו לא פותח את תא המטען.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/11/2003 16:52 לינק ישיר 

טוב בואו נגדיר את זה ככה: אני מערד , הקניון אצלינו הוא חצי ממלחה וגם אין לנו שום חניון פנימי אז אין בעייה וחוץ מזה התעודת עמר עוזרת לפעמים לצאת מבי"ס אתה אומר משהו בנוסח כזה"שלחו לי הודעה לפלא יש לי מקרה ...." קיצקץ מה שאני בא להגיד : טוב להיות בעיר קטנה שלא עושים סרטים על הנטן וכולם מכירים את כולם..... שמרו על עצמכם (אצלכם הרבה יותר מסוכן.!!!
ווגמן אזור עד"י ערד




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/11/2003 00:44 לינק ישיר 

הופה ערד!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > לנוסעים לקניון מלחה -קחו תעודת חובש!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext