בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מיום ראשון הקרוב חובת הדלקת אורות !!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-31/10/2003 13:51 לינק ישיר 
מיום ראשון הקרוב חובת הדלקת אורות !!

ביפר שיצא לכל הכוננים והנהגים בארץ.

החל מיום ראשון 1/11/03 חלה חובת הדלקת אורות ביום.
הנכם מתבקשים לפעול כמתחייב.

להגביר זהירות ועירנות.
ולמתן נהיגתכם .

שנעבור אתך החורף בשלום.!!

בצלאל אברהם-כלל מדא.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-1/11/2003 20:27 לינק ישיר 

כתבה מווינט

משבת: חובה להדליק אורות גם ביום



החל מה-1 בנובמבר ועד ה-31 במרץ, חלה חובה על כל הנוהגים בדרכים בינעירוניות להדליק אורות. עונש לעבריינים - שתי נקודות ו-100 שקלים
ynet



החל מה-1 בנובמבר מחייב החוק להדליק אורות בנסיעה בדרך בינעירונית, גם בשעות היום. בכך מחויב כלל הציבור להצטרף לנהגי משאיות (15 טון ומעלה), אוטובוסים, מוניות ורוכבי דו-גלגלי, הנדרשים לנהוג עם אורות דרך דולקים בדרך בינעירונית במשך 365 ימים בשנה.



נהגים של משאיות כבדות (15 טון ומעלה), מוניות ואוטובוסים, חייבים החל מה-1 בנובמבר ועד ל-31 במרץ להדליק אורות בשעות היום גם בדרך עירונית. העוברים על החוק יקנסו ב-100 שקלים ושתי נקודות חובה.



האמריקנים בעד




מחקר בנושא שפרסמה יצרנית המכוניות הגדולה בעולם - ג'נרל מוטורס, מעלה ממצאים מפתיעים בנוגע לתועלת הדלקת אורות. לדברי היצרנית, אורות דרך מנעו 37,000 תאונות דרכים מאז 1995. המחקר התבצע ב-17 מדינות וגילה כי שיעור התאונות ירד בהן ב-2.3% הודות לשימוש באורות דרך הדולקים בכל שעות היממה.




עוד הוסיפו אנשי ג'נרל מוטורס כי הממצאים הופכים את יחידות התאורה בו מצוידת כל מכונית, לאביזר הבטיחות הזול והיעיל ביותר שקיים כיום בתעשיית הרכב.




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מיום ראשון הקרוב חובת הדלקת אורות !!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext