אכן כן ניתן לציין שהחברה של בי"ש עובדים יפה ובשיתוף מלא תחת ניהולו של משה טייטלבאום ברמת בית שמש, ופרידמן בקיריה ובבית שמש, יישר כח גדול לכולם, ניתן לציין שהשבוע הוכנס עוד אופנוע לרמת בית שמש אצל ראובן בן יצחק שכמעט לא מפספס אף מקרה.
תוקן על ידי - מתנדביקר - 05/11/2003 15:41:11
|
|