בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הצלה ירושלים בתאונה קשה בלוד

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/11/2003 21:11 לינק ישיר 
הצלה ירושלים בתאונה קשה בלוד

היום בערך בשעה 13.20 התקבלה קריאה על אוטבוס שנכנס בתחנה ברח' דוד המלך סמוך לבניין העיריה בלוד. לפי הדיווח הראשוני דובר על הרבה פצועים מתוכם קשה.
שני חברי "הצלה ירושלים" ברוך לביט ושמואל רבינוביץ ששהו באיזור כל אחד באופן פרטי יצאו מייד למקום וטיפלו יחד עם צוות מד"א בפצועים רבים חלקם קשה שפונו לבתי החולים באיזור.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הצלה ירושלים בתאונה קשה בלוד
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext