|
|
| נשלח ב-4/11/2003 13:15 |
|
| |
למען החיים, אני מתחילה להיות גאה בך..
כל הכבוד על כל המאמרים.... מישהו כאן מתחיל ללכת בדרכי??!!
שכוייח....
|
|
|
|
| נשלח ב-4/11/2003 18:04 |
|
| |
למען החיים
כולנו גאים בך 
|
|
|
|
| נשלח ב-4/11/2003 20:42 |
|
| |
אני חושב שהוא אחד מהאנשים המיוחדים ביותר בהצלה ירושלים.
|
|
|
|
| נשלח ב-5/11/2003 10:57 |
|
| |
מישהו רוצה אולי לגלות לי בפרטי מי זה למען-החיים??
|
|
|
|
| נשלח ב-8/11/2003 22:07 |
|
| |
שירה, שאלת מיליון הדולר...
אם את יודעת, אז גלי גם לי,
בנות, רכלניות...
|
|
|
|
| נשלח ב-9/11/2003 01:25 |
|
| |
זה לא משנה מיהו , כל מתנדב הצלה הוא מתנדב מדהים ויקר.
למען החיים אתה תותח אחי..
|
|
|
|
|
| נשלח ב-9/11/2003 10:17 |
|
| |
בואו נתחיל לאט לאט...
למען_החיים, שאלה לי אליך.
איזה שפות אתה מדבר?
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|