בתמונה - שטח תצוגה של מד"א
בתרגיל הענק השתתפו 5 גופים בלבד מגן דוד אדום וכוננים ובתוכם גם מתנדבי "הצלה" המשטרה כיבוי אש צבא המשרד לאיכות הסביבה
כמובן מה ציפיתם שעוד גוף יהיה שם ? ? ? אני לא אזכיר את שמו בקול זה לא יפה. . .