בית פורומים הצלה ומדא ישראל

התקפת אסטמה עם קשיי נשימה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-6/11/2003 18:09 לינק ישיר 
התקפת אסטמה עם קשיי נשימה

האם עדיף היה לטפל בו בישיבה או שאפשר גם בשכיבה ?



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2003 00:04 לינק ישיר 

בכל מקרה של קוצר נשימה תמיד חייבים להושיב את החולה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/11/2003 04:54 לינק ישיר 

בל נשכח שבאוטם ימני כאשר הלחץ דם מתחת ל90 סיסטולי עדיף להשכיבו .
סתם כך כל אדם שהוא בקוצר נשימה באופן אוטומט הוא ירים את עצמו למצב ישיבה . . .

תוקן על ידי - למען_החיים - 07/11/2003 4:57:47



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-9/11/2003 17:56 לינק ישיר 

אדם בקוצר נשימה יראה כשהוא רוכן קדימה,בדרך כלל יושב עם חזה מתוח ומוטה קדימה וכפות ידים על הברכים.

יש להושיב את החולה ב 90 מעלות.
הטיפול זה חמצן ופינוי.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > התקפת אסטמה עם קשיי נשימה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext