ברכות למתנדב הותיק הרב מנחם ויזל לנישואי הבן.
העליה לתורה בשבת קודש בביהכ"נ "שבט הלוי" ברח' אוהלי יוסף ירושלים.
החתונה בעזהי"ת ביום ג' באולמי "הוד והדר" יד עזרא בני ברק.
יזכו להקים בית נאמן בישראל.
נשלח ב-7/11/2003 15:04
ורק נוסיף שהרב מנחם ויזל הקים דור שני ב"הצלה ירושלים" כשבנו הרב ירמי מהמתנדבים בסניף "הצלה ירושלים" ביתר עלית.