בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מה אתם חושבים על הלוגו החדש של הצלה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/11/2003 00:20 לינק ישיר 
מה אתם חושבים על הלוגו החדש של הצלה
מצורף קובץ

תגובות בבקשה



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/11/2003 00:24 לינק ישיר 

מאד יפה
אך לטעמי יותר מידי כיתוב



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/11/2003 00:29 לינק ישיר 

יפה מאוד!

צריך קצת להדגיש את המגן דוד ולהקטין את הכיתוב למטה ואז זה יהיה מושלם.

מי עיצב?



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-10/11/2003 01:05 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אולי כך זה טוב...




דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-10/11/2003 03:15 לינק ישיר 

שלילי !
לשלב את סמל מגן דוד אדום ביותר בולט
ולכתוב בנוסף יחידת הכוננים של מגן דוד אדום



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/11/2003 09:27 לינק ישיר 

לדעתי זה נכון שיש מידי הרבה כיתוב. ובכלל הסמל הזה נראה קצת מיושן.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-10/11/2003 09:36 לינק ישיר 

גם לדעתי זה מיושן קצת..
מה עם המגן דוד של מד"א?!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/11/2003 15:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מה אתם חושבים על זה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-11/11/2003 19:09 לינק ישיר 

שוב, מידי עמוס בכיתוב, למרות שהסמל מצד ימין בהחלט חביב.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/11/2003 02:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ומה עם זה ???
זה במיוחד לחברנו וויטי



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/11/2003 05:37 לינק ישיר 

נראה יותר טוב
אפילו בהרבה
לדעתי אולי כדאי שתוסיף שם
101



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-12/11/2003 12:13 לינק ישיר 

האחרון חמוד . מי עיצב לכם ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/11/2003 13:41 לינק ישיר 

האחרון גם לדעתי חמוד! יפה לכם...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/11/2003 21:29 לינק ישיר 

לדעתי האישית, הלוגו הראשון שהיצבת מיושן ומלא כיתוב כמו שאמרו ולא מושך את העין מספיק אם כי בהחלט אפשרי כלוגו לארגון.

צריך לוגו שמושך את העין, הסמל ששמת בצד ימין הוסיף המון ללוגו כי זה מושך את העין.

האחרון לא נראה כל כך מקצועי .

דעתי האישית..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-13/11/2003 09:14 לינק ישיר 

אין ספק - זה הכי יפה!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-13/11/2003 21:18 לינק ישיר 

לעומת כל הסמלים שהוצגו,האחרון הכי יפה!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מה אתם חושבים על הלוגו החדש של הצלה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext