מישהוא יכול להעלות לפורום את הסידור עבודה של הנהגים העובדים כולל נהזי"ם ונט"ן? בתודה מראש מער תוקן על ידי - המער - 10/11/2003 20:39:14
בבקשה...... מישהוא????
יש לי אותו. אך כמו שאתה יודע זה נעשה בטבלה בכתב יד וכל נסיון שלי להקטנה לא רואים כלום. שלח לי מייל שלך ואני ישלח לך אותו.
שלחתי לך בהודעות האישיות...