בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בת שנה וחצי נצלה בנס מנפילה מגובה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/11/2003 14:26 לינק ישיר 
בת שנה וחצי נצלה בנס מנפילה מגובה

הבוקר 10.35 ברחוב שמואל הנביא בירושלים ילדה בת כשנה וחצי נפלה מקומה שניה ונחתה על סככת פלסטיק של חנות דגים ואז התגלגלה על המדרכה,
מתנדבי הצלה ירושלים כונני מגן דוד אדום הגיעו למקום אחרי שניות בודדות ומצאו אותה בהכרה מעורפלת עם חשד לפגיעת ראש ,
לאחר טיפול במתן חמצן וקיבוע הילדה התחילה לבכות וחזרה להכרה מלאה .
הילדה פונתה ע"י ניידת טיפול נמרץ לחדר טראומה בהדסה עין כרם .
לצערינו זה לא הפעם הראשונה שילדים נופלים מחלונות עקב אי השגחת ההורים וסורגים שבורים .



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בת שנה וחצי נצלה בנס מנפילה מגובה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext