מי יודע לענות לי?
1.אמש זכיתי לראות בצעדה אשר התקיימה בירושלים אחד מאופנועי הצלה מוביל בראש שיירת הצועדים - לתפארת "הצלה ירושלים ",ארגון אשר שמו הולך לפניו!!
2.הופתעתי לראות באמצעי התקשורת השונים את נציגי מד"א מתפארים על העובדה(השיקרית)כי המדובר באופנוע הראשון אשר נרכש על ידם וכאמור שייך להם בעוד בפועל ,מבדיקה שערכתי,האופנוע הינו אחד מ-30 האופנועים אשר נרכשו על ידי הצלה ירושלים וכאמור רשומים על שמם ומתוחזקים על ידם(ביטוחים,טסטים טיפולים)
3.שאלותי הם:האם אני טועה?מדוע מד"א לוקח קרדיטים שאינם שייכים לו?מה האינטרס שלו בכך?בקיצור,חברים-מה קורה פה?אשמח להבהרות בנושא.
|
|