בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ואת זה כבר הספקתם לראות?!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/11/2003 15:50 לינק ישיר 
ואת זה כבר הספקתם לראות?!

מהיום מד"א גם על שני גלגלים: אופנוע-אמבולנס



עשרות אופנועי אמבולנס יצורפו בקרוב לצי רכבי השירות של מד"א. המטרה: לקצר את זמן ההגעה לחולים ופצועים במיוחד בכבישים פקוקים. האמבולנס-אופנוע הראשון נחנך היום
מוטי גל




תושבי ירושלים הופתעו היום לגלות, בין האמבולנסים של מגן דוד אדום שאבטחו את מצעד ההצדעה לעיר, גם אמבולנס דו גלגלי. האמבולנס-אופנוע הוא הראשון בעשרות אופנועי חירום חדשים שירכוש מד"א מכספי תרומות, במטרה לקצר משמעותית את זמן ההגעה לחולים ופצועים, במיוחד בכבישים פקוקים.




אופנועי החירום יוקצו למתנדבי "גדוד הכוננים" הפזורים ברחבי הארץ. גדוד הכוננים המונה כאלפיים מתנדבים, יהיה הכוח הראשון המגיע לזירת אירוע שיחל בפעולות הצלה והחייאה עד להגעת צוות האמבולנס המורחב.




על פי התוכנית, אופנוע החירום החדש ייתן מענה נאות במרכזי הערים הסובלים מעומסי תנועה ופקקים, ומבעיית ניידות של האמבולנסים. האופנועים יצויידו בערכות עזרה ראשונה והחייאה, צופר סירנה, ואור אדום מהבהב. בשלב ראשון תתרכז פעילות הסיירים הרכובים על אופנועים במרכזי הערים ברחבי הארץ ובשכונות מרוחקות מתחנות מד"א.


יפה לכם....



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-20/11/2003 00:15 לינק ישיר 

ומי שלא הבין אז מדובר באופנועי "הצלה ירושלים" שאכן הם חלק מן המערך של כונני "מגן דוד אדום".



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ואת זה כבר הספקתם לראות?!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext