ערוץ 7
שני מאבטחים נרצחו בפיגוע ירי בירושלים
20:46, 22 נובמבר 2003 / כ"ז בחשון תשס"ד
שני ישראלים נורו למוות במוצאי שבת בידי מחבלים בעיר דוד במזרח ירושלים. צוותי מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותם של שני הישראלים שאיבטחו את עבודות בניית הגדר במסלול "עוטף ירושלים".
הפרמדיק שהגיע למקום, איתי, סיפר לערוץ 1: "ראינו שני גברים שוכבים ליד מכונית. כל מה שנותר לנו לעשות היה לקבוע את מותם". לדבריו, הרופא שהיה בנט"ן קבע את מותם של השניים.
ממשטרת מחוז ירושלים נמסר כי כוחות רבים זורמים לנחל קדרון כדי לנסות ולסגור על אותה חולייה שביצעה את פיגוע הירי. ייתכן וגם הפיגוע הפעם בוצע על ידי מחבלים מבית לחם.
מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי השניים ישבו ברכב ולא הרחק מהם היו מוצבים שלושה מאבטחים נוספים. לפתע נורתה אש על השניים מהוואדי הסמוך. היורים נמלטו ושלושת המאבטחים הנוספים מיהרו לירות עליהם, אך הללו הצליחו לחמוק ולהמלט.
|
|