מחזור שני לקורס נהיגה מקצועית להצלה י-ם
מצורף קובץהבוקר ב7.00 יצאו 14 אופנועי הצלה ירושלים למחזור נוסף של נהיגה מקצועית ובטוחה על מנת ליעל את השרות של עזרה ראשונה מהירה שמגישים כונני מגן דוד אדום מתנדבי הצלה ירושלים.
הקורס נמשך כ 10 שעות והיה בו חומר עיוני ומעשי רב .
המתנדבים המסורים עזבו את בתיהם ועבודתם לכל היום על מנת לקבל עוד ידע ומקצועיות .
לקורס הגיע גם נציג משרד הבריאות מר יעקב בר שבדק מקרוב את התוכן הנלמד על .
מר בר עוקב זה זמן רב אחר העבודה של מתנדבי הצלה י-ם וכידוע הארגון מוכר מטעם משרד הבריאות ומשרד התחבורה כארגון רפואי התנדבותי עם אישור ביטחון לכלי הרכב שלו .
בשלב הבא הארגון יקבל הכרה לרכבי ביטחון גם לאופנועים ( אופנולנסים) ויוכל במקרי הצורך לעבור צמתים כמו אמבולנס ביטחון .
בתמונה : החברים מתארגנים ליציאה מתחנת מד"א י-ם

|