בית פורומים הצלה ומדא ישראל

חלוקת אופנועי "הצלה י-ם" לעובדי מד"א

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-23/11/2003 23:07 לינק ישיר 
חלוקת אופנועי "הצלה י-ם" לעובדי מד"א
מצורף קובץ

עובדי מד"א שהם ג"כ כוננים וחברים בהצלה ירושלים קיבלו שבוע שעבר אופנועים להגשת עזרה ראשונה מהירה מ"הצלה ירושלים"
האופנועים הראשונים ניתנו לסניף "הר חומה" לחברים מתי גולדשטין ואבי גבאי היקרים שישמשו כוננים באיזור הר חומה תלפיות וגילה .
האופנועים הראשונים מצטרפים לצי גדול שיהיה למד"א בשיתוף הצלה באיזורים שונים בארץ על מנת לקצר את זמן התגובה בהגשת סיוע רפואי מקצועי עד להגעת אמבולנסים של מד"א למקום.
האופנוע הראשון שעבר מתיחת פנים עם סימלי מד"א הוצג שבוע שעבר בבניני האומה לפני אלפי באי הקונגרס של הסוכנות ה GA אלפי מבקרים זכו לראות את האופנולנס המיוחד שמאובזר בציוד מתוחכם ביותר הכולל תיק החייאה מלא , גלוקומטר , דפיברולטור , מד סיטורציה (פאלס) , ערכת לידה ואפוד מגן קרמי .
זהו אחד ממאות אופנועים שיוצבו אצל כוננים מדן ועד אילת בשנה הקרובה .



תוקן על ידי - למען_החיים - 24/11/2003 2:48:53



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/11/2003 00:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אורח מיוחד הגיע לבקר את החברים בתערוכה
אלי בין בוחן את האופנולנס החדש ולידו בצד ימין מתי גולדשטין ולשמאלו המתנדב הוותיק עו"ד אבי שמידט מרמת שלמה


תוקן על ידי - הצלהירשלים - 24/11/2003 0:26:40



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/11/2003 00:27 לינק ישיר 

מצורף קובץ

חיוך של ה"בוס" אלי בין



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/11/2003 00:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/11/2003 00:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מימין לשמאל
אלי ביר אלי בין ראובן פול ומתי גולדשטין



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/11/2003 00:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

וגם יוני קיבל תמונה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/11/2003 00:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

דובי מייזל בראיון לרדיו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/11/2003 20:41 לינק ישיר 

יפה ומברוק גדול למי שדאג ודואג לקירוב והאחדות בין מדא והצלה

אבל למה היו צריכים לשנות את הקופסה?
מה רע בהצלה ירושלים ומדא כמו שהיה למה צריך יותר להדגיש את מדא בשביל שיסכימו לקבל את זה ככלי שלהם ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/11/2003 23:50 לינק ישיר 

הצלה ירושלים,אני מאוד מבולבל-ואני בטוח שגם שאר החברים אז למען הסדר הטוב נבקש לדעת-
של מי האופנוע הנ"ל????להלן מס' עובדות:
1.נהג האופנוע מתי גולדשטיין טוען מפורשות שזהו אופנוע של מד"א ו ל א ש ל הצלה???!!!
2.על הארגז של האופנוע לא מוזכר כלל "הצלה ירושלים ,כמו בשאר האופנועים אלא רק מד"א!!!
3.על המעיל של מתי גולדשטיין אין כלל את הכתוביות שיש לכל יחידת האופנועים (חובש יחידת אופנועים ,הצלה ירושלים???!!!!!!
4.בכל הכתבות בעיתונים התפארו מד"א על האופנוע הראשון שהם רכשו וזאת ללא קשר כלשהו להצלה י-ם,האם זהו באמת האופנוע הראשון של מד"א הוא שמה הינו אחד מבין 30 אופנועי הצלה י-ם.





דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/11/2003 15:05 לינק ישיר 

האים מישהו מוכן להיתייחס לשאלות המוצגות כאן???



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/11/2003 00:46 לינק ישיר 

אוקיי אז אני יענה אחרי בדיקה עם בכירי הצלה ואחראי מתנדבים במד"א

האופנוע שייך ל"הצלה ירושלים" הוא רכש אותו והוא איבזר אותו .
לשאלות הבאות .

1) מתי גולדשטיין הוא חבר הצלה ירושלים מן המנין ועובד לפרנסתו במגן דוד אדום בתור נהג חובש ,
בתור עובד מד"א הוא קיבל את האופנוע הראשון ( הפיילוט) בשרשרת אופנועים שיועברו לעובדי מד"א שהם כוננים וחברי הצלה , למד"א אין אופנועים כרגע אבל בתוכנית שמגובשת בשבועות האחרונים לרכוש כ 300 אופנועים שיהיו בפריסה ארצית ויהיו בשותפות מלאה להצלה ומד"א בקרן מיוחדת שמוקם בימים אלא לשני הגופים שעובדים יד ביד כמשפחה אחת .
האופנוע הנ"ל אכן שייך להצלה אבל הוא במתקונת שונה בהסכמת הארגונים על מנת להגיע לסיפוק שתי הצדדים.

2) באופנוע הנ"ל אם תשימו לב רשום גם מד"א וגם הצלה אבל הוסכם שלמד"א במתכונת העובדים יהיו בו יותר סימלי מד"א ולארגון הצלה אין בעיה כלשהיא עם זה . אבל אני חוזר ואומר שעל כל האופנועים יהיה מודגש המילים "הצלה ירושלים" וכרגע עדיין העיניין לא סופי ויתכנו שינויים בדוגמה .

3) מתי גולדשיין אמור לקבל מעיל בזמן הקרוב כמו של כולם עם תוספת פנל מיוחד של מד"א על מנת לכבד את הארגון בו הוא עובד .

4) זה לא מדוייק שלא הוזכר בעיתונים שאר האופנועים של הצלה אבל היו עיתונים שלא ציינו זאת אבל יצאה הודעה משותפת ואני יצרף אותו כאן :

בס"ד

הודעה לתקשורת

לראשונה הושקו אמבולנס ואופנוע משותפים למגן דוד אדום וארגון "הצלה ירושלים"

בטקסים רבי רושם, בהשתתפות רבנים, ראשי קהילות, ראשי מד"א מארה"ב ומהארץ, וראשי ומתנדבי "הצלה ירושלים", הושקו אמבולנס ואופנוע משותפים למד"א וארגון "הצלה ירושלים".

במונסי, ניו יורק - ארה"ב, הושק לראשונה אמבולנס חדש לארגון 'הצלה ירושלים', בטקס מרשים בהשתתפות הרב דוד גרינוולד - יו"ר הצלה ירושלים, ומר אלי בין - יו"ר ועד עובדי מד"א בישראל. האמבולנס הושק בתרומתם החשובה של משפחת סנדר מהעיר מונסי שבניו יורק. בטקס שאורגן בטוב טעם, השתתפו רבים מבני הקהילה במונסי, רב הקהילה, ידידי המשפחה התורמת, ראשי ארגון "הצלה ניו יורק" ואורחים חשובים מהארץ.

רב הקהילה התכבד לשאת את הנאום המרכזי, ובתוך דבריו אמר, ששמחה גדולה היא לו ולבני קהילתו להיות שותפים בהצלת חיים בארץ ישראל. בסיום דבריו ברך הרב את מתנדבי וכונני הארגונים שיזכו לסייע לחולים ולנפגעים ולהציל נפשות.

מר אלי בין, שהביא את ברכת מד"א, בשם מנכ"ל מד"א אמר בדבריו ששיתוף הפעולה הפורה בין מד"א לארגון "הצלה ירושלים" הינו דבר חיוני ביותר להצלת חיי אדם. - "מתנדבי הצלה ירושלים הם הרוח החיה במד"א, הם 'סיירת המטכ"ל' של מד"א. בזכותם ניצלו וניצולים כל יום הרבה אנשים. זריזותם למקום והטיפול המסור והמקצועי שלהם, מביאים לנפגע את הטיפול המהיר והמקצועי ביותר שיכול להיות" – אמר בין.

את ברכת ארגון "הצלה ירושלים" הביא מתנדב הארגון, זליג קראהן, שדיבר בשפה האנגלית ואמר: "שיתוף הפעולה בין מד"א ל"הצלה ירושלים" הוא שיתוף פעולה יפה ופורה. הדבר בא לידי ביטוי יום יום בהצלת חיי אדם". קראהן הודה בשם מתנדבי "הצלה ירושלים" למשפחת סנדר הנכבדה על תרומתם החשובה, בתקוה שהתרומה אכן תסייע לקידום שיתוף הפעולה בין מד"א להצלה.

האמבולנס יובא בעוד כשבועיים לארץ בייבוא אישי וישמש את כונני מד"א בירושלים שמאוגדים בארגון "הצלה ירושלים", לצורך פעילות מבצעית של הצלת חיים.

גם בתחנת מד"א בירושלים, הושק לראשונה השבוע 'אופנוע-אמבולנס' במשותף לארגון 'הצלה ירושלים' ומד"א, שתשמש את הכוננים של מד"א שהם גם חברי 'הצלה ירושלים'. ראשי מד"א בישראל רואים בעין יפה את שיתוף הפעולה עם הארגון הותיק "הצלה ירושלים", ואף הוציאו מכתב תמיכה נלהב שארגון "הצלה ירושלים" הינו הארגון היחיד שפועל בתיאום ובכפוף לנוהלי מד"א. זאת לאור שאלות ופניות רבות אודות ארגונים אחרים שמפרסמים עצמם כמצילי חיים. במד"א רואים זאת בחומרה רבה, ולאחרונה פרסמו אזהרה מיוחדת בנושא בעלון מיוחד שהופץ בארה"ב ובקרוב יופץ גם בישראל.

אני מקווה שזה הרגיע כמה חברים והשיתוף פעולה שווה לכולנו כי מה שבאמת מעניין אותנו זה הצלת חיים!




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > חלוקת אופנועי "הצלה י-ם" לעובדי מד"א
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext