בית פורומים הצלה ומדא ישראל

נציגים מהצלה ירושלים יצאו לועידה בארה"ב

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-28/11/2003 14:42 לינק ישיר 
נציגים מהצלה ירושלים יצאו לועידה בארה"ב

נציגי הצלה והצלה ירושלים יצאו אמש לועידת אגו"י העולמית ה81 בארה"ב.
במהלך הועידה יציגו נציגי הארגונים את פועלם בפני גדולי ישראל מהעולם כולו, נציגי ציבור ומכובדים.
צעד זה הנו חלק מצעדים נוספים שעתידים להיעשות במשותף.


נכתב בפורום מתנדבי הצלה בישראל



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > נציגים מהצלה ירושלים יצאו לועידה בארה"ב
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext