נציגים מהצלה ירושלים יצאו לועידה בארה"ב
נציגי הצלה והצלה ירושלים יצאו אמש לועידת אגו"י העולמית ה81 בארה"ב.
במהלך הועידה יציגו נציגי הארגונים את פועלם בפני גדולי ישראל מהעולם כולו, נציגי ציבור ומכובדים.
צעד זה הנו חלק מצעדים נוספים שעתידים להיעשות במשותף.
נכתב בפורום מתנדבי הצלה בישראל
|
|