בית פורומים הצלה ומדא ישראל

דקירה בקיוסק ברחוב יחזקאל בירושלים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/11/2003 23:48 לינק ישיר 
דקירה בקיוסק ברחוב יחזקאל בירושלים

היום בסביבות השעה 22:30 עברתי ברחוב יחזקאל,סמוך לפוטו אלן (לשעבר) הבחנתי במהומה ועצרתי לבקשת עוברים ושבים שהפנו אותחי לקיוסק סמוך,במקום שכב פצוע בהכרה שצעק מתוקף הידע שלי כחובש התחלתי בטיפול כשהפצוע סבל משתי דקירות בבטן ודקירה נוספת בגב. תוך שניות הגיעו כונני מד"א הלא הם מתנדבי הצלה ירושלים המוכשרים. המקום היה חשוך לחלוטין וללא יכולת גישה כיון שהיה הרס וחפצים על הרצפה,תוך דקות הגיע נט"ן שפינה את הפצוע לבית החולים.

כל הכבוד להצלה ירושלים על העבודה המהירה!



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-3/12/2003 19:27 לינק ישיר 

אכן המקרה אירע בקיוסק הסמוך לפוטו אלן ז"ל.

כונני מדא-הצלה יענקי ברגר,אלי יעקובי ורפאלי היו במקום תוך רגעים ודיווחו על חושך מוחלט.
יעקובי מבכירי מתנדבי נוה יעקב הביא פנס ומצא את האור שהודלק ומאחורי הדלפק נמצא המוכר בחור כבן 21 דקור בכל חלקי גופו שוכב בתוך שלולית של דם.

אמבולנס לבן של מדא עם כונני מד"א-הצלה ירושלים , ישראל גליק, אלי בדיל, שלמה ריין ומתנדב נוסף הגיעו למקום וסייעו לצוות הנט"ן לחלץ אותו מהדלפק.
נט"ן פינה אותו במצב בינוני עד קשה להדסה עין כרם.

במקום היו גם כוננים נוספים כמו "נעמת בדרך בלי ציוד"

אין אין אין כמו הצלה !!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > דקירה בקיוסק ברחוב יחזקאל בירושלים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext