בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ברכות חמות למנהלי האתר ולחברים החשובים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-2/12/2003 11:07 לינק ישיר 
ברכות חמות למנהלי האתר ולחברים החשובים

שלום לכם מנהלי אתר הצלה ומד"א י-ם. (הבלתי רשמי)
הנני רואה חובה אישית להודות לכם רבות על.... כל כך הרבה דברים...
בראש ובראשונה על הצלת חיים 24 שעות ביממה
על מסירות נפש ותמיכה נפשית ורגשית לכל אדם השרוי במצוקה...
למנהל האתר על שפע האינפרומציה - על החדשות המעניינות
על כך שאינכם משרבבים כאן מחלוקת - ייאמר לזכותכם - !!!
בקיצור על הכל...

תודה לכם "המלאכים בכתום" שעושים עבודת קודש, בדרך כלל ללא פירסום, פה ושם אצל איזה קשיש שנפל בביתו, איזו קשישה ששברה את צוואר הירך, או סתם אדם **נפש בישראל** הזקוק לעזרת שירותי החירום בישראל, אתם המלאכים בכתום המגיעים ראשונים לכל מקרה, לכל מקום בזמן הנכון. ומצילים חיי אדם - פשוטו כמשמעו תמיד... עם המון סבלנות עם המון חיוך והרגעה, אם זה לחולה/נפגע עצמו אם זה למשפחה, ולסובבים. והכל ללא קבלת תמורה, מתוך צניעות ותחושת שליחות אמיתית.
ישלם ד' פעלכם, ותהי משכרתכם שלימה מעם ד'. ושלא נזדקק לכם - רק בשמחות.

ואסיים במעשה שנזכרתי תוך כדי הכתיבה
מעשה שהיה לפני כ - 100 שנים (כמדומני) עם הרב אריה לוין זצ"ל. (או הגר"ח זוננפלד זצ"ל)
ובכן מסופר עליו שכאשר נחנך ביה"ח שערי צדק (ברחוב יפו) עשו טכס גדול על חנוכת בית החולים בראשותו של ד"ר וואלך ז"ל המייסד, היות וזה היה ביה"ח המשוכלל מסוגו במזרח התיכון.
לאירוע זה הוזמנו אישים רמי מעלה, מכל העולם, שגרירים, רופאים, נשיאים וכו'... ואז כשהגיע תורו של אותו גדול הדור לשאת את דבריו, לסיום הפטיר בדברים אלו (פחות או יותר)
ד"ר וואלך הנכבד, במה אברכך?! אם אברך שיהיה לך המון פרנסה, נמצאתי מקלל את עם ישראל. אם אאחל שלא תהיה לך עבודה נמצאתי מקפח את פרנסתך,
אלא: יהי רצון שיהיה לכם המון עבודה - אבל עם יולדות.

ואני הקטן אומר חזקו ואמצו. ד' עמכם גיבורי החייל



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ברכות חמות למנהלי האתר ולחברים החשובים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext