מנהל מד"א י-ם עוזב..מילות פרידה ליוני...
מר יוני יגודובסקי מנהל מגן דוד אדום סניף ירושלים עומד בתקופה הקרובה לעזוב את הניהול בבירה לטובת תפקיד ניהולי במד"א באיזור אחר בארץ.
יוני יגודובסקי אדם יקר מבכירי מגן דוד אדום פרסם מכתב שנתלה אמש על לוחות המודעות בתחנת מד"א בו מודיע על עזיבתו ומאחל למתנדבי ועובדי מד"א הצלחה בהמשך העיסוק בהצלת חיים.
יוני ניהל את מד"א ירושלים בצורה מדהימה ומוצלחת והביא את הארגון למימדים ולשיאים חדשים שלא נראו כמותו בסניפים אחרים בארץ.
השילוב המדהים של הקשיחות עם טוב הלב הביא אותו להצלחה ולאהבה והאהדה הגדולה הזו.
במה יוני לא טיפל ,אם בארגון קורסים ואם בדאגה לנקיון התחנה , אם בגירוש אנשים זרים ששוטטו בלא מפריע בתחנה ואם בטיפול בבעיות שצצו, וכל זאת ללא שהזכרנו את עצם היותו פאראמדיק ואת טיפולו המסור במקרים רבים ובפיגועים קשים בעיר שם ניהל את האירועים ואף טיפל בכוחות עצמו בנפגעים .
יוני עמד מאחורי שיפוץ המוקד החדש והרחב לטובת אנשי התחנה.
יוני היה חוט של חסד וחוט ברזל בקירוב בין מגן דוד אדום והצלה ירושלים .
יוני תומך נלהב של החרדים המתנדבים במגן דוד אדום ומסייעם בכל בעיה ובכל צרה או פניה.
יוני עוזב את התחנה לאחר שפיתח / שיקם והרים את התחנה ואת ניהול העניינים ברמות גבוהות מעבר למצופה ולנדרש.
יהיה חסר לנו מנהל כמו יוני, מנהל קשוח ותקיף ועם זאת חייכן וסבלן , מנהל שמרים טישו שעל הרצפה כי זה לא מכובד לתחנת מד"א להיות מלוכלכת, יוני שמעיר למתנדב ששם רגליים על השולחן ויוני שמנקה את החלון מסטיקר שאין מקומו בתחנה.
יוני זה הכל!!
יוני זה תחנת מד"א ירושלים במילה אחת , קטנה ומיוחדת!!!
יוני, אין לנו מילים לרגל עזיבתך את הגזרה אלא ברכות מקרב הלב לברכה והצלחה בדרך החדשה שתצליח בכל מעשי ידיך ושתראה רק ברכה ואור בכל דרך בה תפנה.
ויוני אל תשכח אותנו......
               
 |
|
|