בית פורומים הצלה ומדא ישראל

*****סקר***** מהי ההכשרה שלכם?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/12/2003 23:30 לינק ישיר 
*****סקר***** מהי ההכשרה שלכם?

ובקיצור,איזה קורס להגשת עזרה ראשונה עברתם ואילו קורסים נוספים?


אני עשיתי קורס של 88 שעות,אם אני לא טועה זה נקרא מע"ר בכיר כיום.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-3/12/2003 23:53 לינק ישיר 

בהצלה ירושלים מתקבלים רק חברים שעברו קורס מ88 שעות ומעלה.

אני באופן אישי עברתי כמוך וכמו כל החברים בארגון 88 שעות בסיסי, פלוס קורסים שונים והשתלמויות.

אכן קוראים לזה מע"ר בכיר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > *****סקר***** מהי ההכשרה שלכם?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext