ובקיצור,איזה קורס להגשת עזרה ראשונה עברתם ואילו קורסים נוספים? אני עשיתי קורס של 88 שעות,אם אני לא טועה זה נקרא מע"ר בכיר כיום.
בהצלה ירושלים מתקבלים רק חברים שעברו קורס מ88 שעות ומעלה. אני באופן אישי עברתי כמוך וכמו כל החברים בארגון 88 שעות בסיסי, פלוס קורסים שונים והשתלמויות. אכן קוראים לזה מע"ר בכיר