אני כל יום מעין בפורום
לא נעלמתי יקירי . . .
כניראה שמי שלא עובד לפי הנוהלים כבר לא נכנס לכאן כך שנישארתי בגדר "צופה מהצד"
שבת שלום ומבורך , אני הולך לישון אחרי משמרת לילה מייגעת
נשלח ב-5/12/2003 14:50
האמת שגם אני התגעגעתי לשנינות שלך ואולי כדאי שתכתוב קצת בפורום .
נשלח ב-5/12/2003 16:21
אשתדל זמני מחולק קצת עקב כתיבתי הרבה לקורס הפראמדיק בו אני שוהה יחד עם דובי מייזל ועוד חברה מי-ם . . .