לידיעתכם:
הספר הנ"ל אמנם יפה מאד וכתוב ברמה מיקצועית (מי אני בכלל שאני נותן ציונים?) אך, בבדיקה לעומק לאחרונה התברר לי כי נפלו כמה טעויות קשות בחומר הכתוב בספר. מלבד השגיאות כתיב המופיעות בו לעיתים.
אבל בסה"כ הספר נפלא ביותר.
והוא חולק בהשתלמויות הכוננים לחברי יחידת הכוננים של מד"א. ניתן לנסות לבדוק עם אבי חובב או דובי מייזל בקשר לבקשה.
בברכת, המשך הצלחה.
|
|