שלום לכולם! אני מתנדבת במד"א וזקוקה בדחיפות לחולצת חובש מידה m או s. פניתי במד"א לכל מי שמטפלים בעניין וכולם אמרו לי שכרגע אין חולצות במידות האלה אלא רק במידות גדולות יותר. אם יש למישהו חולצה מיותרת באחת מהמידות הנ"ל אני מוכנה לשלם לו תמורתה כמה כסף שיבקש (כן, כן, אני מיואשת עד כדי כך, מכיוון שגורם מוסמך במד"א אמר לי שמשלוח החולצות הבא יגיע כנראה רק בעוד שנה לפחות!). אם מישהו/י יכול/ה לעזור לי בעניין אשמח מאוד ותזכו למצוות (אפשר לשלוח לי הודעה באימייל).
נשלח ב-15/12/2003 10:37
לכל חברי הפורום, השלום והברכה:
אני מוכנה לשלם 100 ש"ח למי שישיג לי חולצה!
החובשת המיואשת
אשר חולצה מבקשת
ואין לה יותר למי לפנות
ולאן לגשת
את תקוותה האחרונה בענין החולצה
תולה בחברי הפורום
ואולי בסוף תצא מרוצה.
נשלח ב-16/12/2003 21:42
דיברת עם אהרן האחראי על הלוגיסטיקה במדא ירושלים ?
אם לא ,תדברי איתו הוא נשמה של בחור ובטוח שיוכל לעזור לך אלא אם כן אין לו .
נשלח ב-17/12/2003 07:54
כן, אהרון הוא הראשון שדיברתי איתו על זה והוא מאוד רצה לעזור לי אבל פשוט אין לו.
נשלח ב-17/12/2003 23:49
יש בעיה אחת קטנה...כל חברי הפורום כאן נראה לי שמנים...ולובשים חולצות xxxxxxl ...
אחרת כבר היו עוזרים לך מזמן כי כולם כאן נשמות טובות..
אבל שמעתי מהמסדרונות שמחפשים עבורך בכל מיני דרכים חולצה כך שאף אחד לא מפקיר אותך..
נשלח ב-18/12/2003 00:43
הגאון הגדול... עודדת את רוחי! הלילה כבר אשן יותר טוב בעז"ה... תודה!
נשלח ב-22/1/2012 18:08
לכל המחפש חולצות מקצועיות לבוש מקצועי אצלי
אני ראיתי בפורום הרבה בקשות של חולצות מיוחדות חולצות צוות וכדומה ליחידים וכמויות ניתן להזמין חולצות או כל לבוש מקצועי אצלי . כל המיוצר, מיוצר בישראל. ניתן לפנות דרך אי-מייל.
מקווה שנוכל לעזור ולתת את השירות הטוב ביותר לכל המעוניין