מאוחר אבל ..ברוכים הבאים ליו"ר הצלה י-ם
ביום שישי חזר יו"ר הצלה ירושלים ר' דוקי גרינוולד ממסע בארה"ב.
הרב גרינוולד נסע לארה"ב לועידת אגו"י ( הקנוונשן) שהה שם מספר ימים וחזר לארץ.
בימים בהם שהה יו"ר הצלה בחו"ל נפגש עם פקידי ממשל בכירים, תורמים וראשי הקהילה היהודית בארה"ב.
ברכות מקרב הלב לרגל חזרתו לארצינו הקדושה!
         
|
|