נהג וכונני הצלה אלעד ילדו אשה בסלון ביתה
נהג אמבולנס יילד אשה בביתה בראש העין
חובש שהיה בכוננות מטעם מד"א הצליח ליילד את האשה בביתה. לפני שבוע יילד אישה בחדר מדרגות. לדבריו, "כשאני חוזר הביתה אחרי טיפול בנפגעים, בעיקר של תאונות דרכים, ההרגשה לא נעימה. אבל אחרי לידה אתה מרגיש שעזרת להביא חיים חדשים"
רענן בן צור
נהג אמבולנס יילד אמש (יום ו') אשה חרדית בסלון ביתה בראש העין.
אורן אדמוני, חובש ונהג אמבולנס במד"א שהה בביתו והיה בכוננות מטעם מד"א בראש העין. סמוך לשעה 23:00 הוא קיבל קריאה מאישה הכורעת ללדת בביתה.
"הגעתי לשם במהירות. בחוץ חיכה לי בעלה של האישה, כשהוא מנופף בידיו וצועק לעברי: תעזור לי, תעזור לי", סיפר אדמוני. "במרפסת הבית על כורסא ישבה היולדת, בשנות ה-20 לחייה, שהיתה אחרי ירידת מים. בבדיקה ראשונית שערכתי ראיתי שראש התינוק כבר מבצבץ. האישה, שזאת לה הלידה השניה סבלה מצירים חזקים".
אדמוני הוסיף: "בינתיים הגיעו שני כוננים נוספים מאלעד, אלי פכטר ויונתן למדן. העברנו את האשה לתוך סלון הבית והשכבנו אותה על הספה. חיברנו לה עירוי נוזלים. הבנו שאין טעם לפנות אותה לבית החולים, כי הלידה היתה בעיצומה. תוך דקות ספורות היא ילדה בת. ניקינו את התינוקת, פתחנו לה נתיבי אוויר, חתכנו את חבל הטמבור כיסינו אותה והגשנו אותה לאם. לאחר מכן לקחנו את האם והתינוקת לבית החולים בילנסון, כשהן במצב טוב".
אין זו התינוקת הראשונה שאדמוני מצליח ליילד. הוא כבר יילד נשים רבות מחוץ לבית חולים ורק לפני שבוע יילד אשה שכרעה ללדת בחדר מדרגות בבניין מגורים בראש העין. לדבריו, "כשאני חוזר הביתה אחרי טיפול בנפגעים, בעיקר של תאונות דרכים, ההרגשה לא נעימה. אבל לחזור הביתה אחרי לידה זו הרגשה טובה. אתה מרגיש שעזרת להביא חיים חדשים".
ynet
 |
|
|