החיאה מוצלחת לצוות מד"א-ם במעלה אדומים
צוות מד"א י-ם במעלה אדומים ביצע החייאה מוצלחת הערב.
קשישה בת 60 לערך התמוטטה בעת שנישקה את נכדה, ליבה הפסיק לפעום והיא נכנסה למצב
של מוות קליני.
צוותי מד"א ונט"ן שהגיעו למקום ביצעו החייאה מוצלחת וליבה חזר לפעום.
בבית החולים חזרה להכרה ואף הודתה לצוות הרפואי על הטיפול.
אשריכם חברים במעלה אדומים!!
|
|