בית פורומים הצלה ומדא ישראל

ת.ד. חזיתית ממוצא לירושלים לפני הקסטל.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/12/2003 02:21 לינק ישיר 
ת.ד. חזיתית ממוצא לירושלים לפני הקסטל.

בשעה 21.55 נסע הנהג קובי אקריש עם אמבולנס 80 לביתו בבית שמש.
בהגיעו לסוף הירידה של הקסטל ראה למול עיניו רכב המתנגש בעוצמה באוטובוס. הוא הודיע למוקד וירד לטפל.
אלי פולק פרץ למירס והודיע על התאונה הקשה. וחברי הצלה - כונני מד"א יוסי יונגריז, בנצי ליזרוביץ שלום וואלס ואיתן אוחיון יצאו למקום.
במקביל מוקד ירושלים שלח למקום נט"ן ולבן וכן את ג'אבר כונן מאבוגוש והודיע גם לכיבוי.
מדיווח ראשוני דובר על לכודים.
החברים שהגיעו למקום דיווחו שישנו לכוד אחד בלבד בתוך הרכב ומצבו בינוני. כשהרכב ניזוק קשות.
פונה ע"י הנט"ן לטראומה בעין כרם.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/12/2003 01:28 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מצלמה ביתית שהייתה במקום סיפקה לנו את התמונות (התאריך טעות במצלמה )

משמאל נראה בנצי ליזרוביץ ומימין איתן אוחיון



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/12/2003 01:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

שלמה פטרובר בעיצומו של החילוץ המסובך



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/12/2003 01:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יוסי יונגריז הראשון שהגיע..



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-17/12/2003 23:47 לינק ישיר 

אוח איזה ריסוק..

מברוק על התמונות למען החיים .
זה מחכים לגבי המכניקה של הרכב ולגבי לימוד לעתיד של הדרך לחלץ נפגעים מרכב במצב כזה.

כל הכבוד לשלמה פטרובר סגן מנהל של מדא ירושלים שעובד בשטח כמו פנתר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > ת.ד. חזיתית ממוצא לירושלים לפני הקסטל.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext