"הצלה ביתר " בפעולה מהירה
מצורף קובץבשעה 10:00 פרץ מוקד י"ם במירס של "הצלה ביתר" על 2 פצועים קשה מנפילה מגובה
לאחר "30 שניות" הגיעו למקום הכוחות הראשונים :רפי אבא שאול . טייר. ואיציק ויסנשטרן. ורויזמן. והחלו בטיפול בפצוע שהיה ללא הכרה עם דופק אך לא נושם , המתנדבים החלו בסיוע נשימתי בסיוע עם מתנדבים נוספים שהגיעו למקום וטיפלו בפצוע נוסף שהיה בהכרה
לאחר כ:7 דקות של הנשמה חזר לנשום ופונה עם האט"ן לעי"כ הפצוע השני פונה ע"י לבן של ביתר
ישר כח ותזכו למצוות
"הצלה ביתר" כי חבל על הזמן

|
|