בית פורומים הצלה ומדא ישראל

שלא עשני גוי...אח אמריקאי רצח 48 חולים!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/12/2003 21:58 לינק ישיר 
שלא עשני גוי...אח אמריקאי רצח 48 חולים!

אח אמריקאי הודה ברצח כ-30 מחוליו

האח, בן 43, נעצר בחשד שרצח שני מטופלים. בבית המשפט הודה באשמה, וסיפר כי ביצע "המתת חסד" של עשרות מטופלים נוספים ב-16 השנים האחרונות

אח לשעבר מניו ג'רזי שהואשם ברצח, הודה היום בבית משפט שהרג בין 30 ל-40 מטופלים מאז 1987. האח, צ'ארלס קאלן בן 43, אמר לשופט: "אני מתכוון להודות באשמה. אני לא מתכוון להילחם בכך".

קאלן, מהעיר בית לחם שבפנסילבניה, נעצר בחשד לרצח איש הכנסייה הקתולית ביוני השנה, ובניסיון לרצוח אשה בת 40 שאושפזה במרכז הרפואי בו עבד. בחקירה הודה שנתן לשניים מהחולים מנות קטלניות של תרופות, והרג עוד רבים נוספים בבתי חולים בניו ג'רזי ופנסילבניה, ב-16 השנים האחרונות. החוקרים שבדקו מידע ב-10 בתי חולים נוספים בהם עבד קאלן, סבורים כי הודאותיו של קאלן אינן דמיוניות.

קאלן סיפר לחוקרים כי ביצע המתות חסד כדי "למנוע מחולים קשים לסבול כאבים". בבית המשפט אמר שאינו מעוניין בהגנה משפטית של עורך דין



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > שלא עשני גוי...אח אמריקאי רצח 48 חולים!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext