בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בית מד"א י-ם מזמין אתכם למסיבת חנוכה!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-16/12/2003 23:12 לינק ישיר 
בית מד"א י-ם מזמין אתכם למסיבת חנוכה!!

בית מגן דוד אדום סניף ירושלים מזמין את מתנדביו ועובדיו תושבי העיר ירושלים האזור והכפר הסמוכים לה למסיבת חנוכה גדולה במד"א ירושלים ב:

יום ראשון ב21/12/5
בשעה 17:00

בהשתתפות מנהלי התחנה, עובדיה ומתנדביה.

בית מגן דוד אדום מאחל לכל העובדים , המתנדבים והגולשים בפורום חג חנוכה שמח !!!





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/12/2003 07:43 לינק ישיר 

מה התוכנית של המסיבה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/12/2003 23:09 לינק ישיר 

למה אף פעם לא עושים מסיבה למתנדבים ונשותים??
מה איתנו?? רוצות גם!!!




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-18/12/2003 19:18 לינק ישיר 

שירה, למה שלא תבואי למסיבה במד"א ביום ראשון?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/12/2003 01:05 לינק ישיר 

כי מה היה לי לחפש שם? לא מכירה שם איש.
אם היו עושים מסיבה עם כל נשות המתנדבים מילא.
מה, לא מגיע לנו??? (אחרי שאנחנו יושבות ושומעות את סיפורי מדא ושות' 365 ימים בשנה??)



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/12/2003 02:01 לינק ישיר 

צודקת שירה, וודאי שמגיע לכם!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/12/2003 04:45 לינק ישיר 

אם בעלך מהצלה אז היה ערב לנשים משגע.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בית מד"א י-ם מזמין אתכם למסיבת חנוכה!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext