20% מהישראלים צמצמו בשירות רפואי!
20% מהישראלים צימצמו שירות רפואי בגלל עלות.
נתונים שעולים מסקר שהזמינה ההסתדרות הרפואית מגלים כי אזרחים רבים מוותרים על טיפול רפואי לעצמם או לילדיהם עקב העלות הגבוהה. הרופאים מודאגים מהתרחבות התופעה.
כ-43% מהישראלים שביקרו בשנה האחרונה אצל רופא, סבורים כי בשנה הקרובה יאלצו לוותר על שימוש בשירות רפואי בשל מחירו הגבוה. כרבע מהם סבורים במידה רבה, עד רבה מאוד, שהם אף יאלצו לקצץ בהוצאות בתחום הרפואה בשנה הקרובה. כך עולה מסקר שהזמינה ההסתדרות הרפואית לבדיקת השלכות הנטל הכלכלי על בריאות האוכלוסיה. הסקר נערך על ידי חברת גיאוקרטוגרפיה.
http://news.walla.co.il/?w=/1/478597
|
|