בית פורומים הצלה ומדא ישראל

20% מהישראלים צמצמו בשירות רפואי!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/12/2003 00:23 לינק ישיר 
20% מהישראלים צמצמו בשירות רפואי!

20% מהישראלים צימצמו שירות רפואי בגלל עלות.
נתונים שעולים מסקר שהזמינה ההסתדרות הרפואית מגלים כי אזרחים רבים מוותרים על טיפול רפואי לעצמם או לילדיהם עקב העלות הגבוהה. הרופאים מודאגים מהתרחבות התופעה.
כ-43% מהישראלים שביקרו בשנה האחרונה אצל רופא, סבורים כי בשנה הקרובה יאלצו לוותר על שימוש בשירות רפואי בשל מחירו הגבוה. כרבע מהם סבורים במידה רבה, עד רבה מאוד, שהם אף יאלצו לקצץ בהוצאות בתחום הרפואה בשנה הקרובה. כך עולה מסקר שהזמינה ההסתדרות הרפואית לבדיקת השלכות הנטל הכלכלי על בריאות האוכלוסיה. הסקר נערך על ידי חברת גיאוקרטוגרפיה.
http://news.walla.co.il/?w=/1/478597



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > 20% מהישראלים צמצמו בשירות רפואי!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext