בית פורומים הצלה ומדא ישראל

עלה לי רעיון משוגע...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/12/2003 23:12 לינק ישיר 
עלה לי רעיון משוגע...

לעשות משמרת יחד כמה אנשי פורום, מישהו רוצה? יש נהג שרוצה להעלות אמבולנס??!!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/12/2003 23:44 לינק ישיר 

יש לי רעיון יותר מרגש.. אולי נעשה מסיבת חנוכה לחברי הפורום...

אבל נראה לי שהמנהלים כאן יצאו להשתלמות בניר עציון כך שלא נראה שיהיה תשובה עד שבת..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > עלה לי רעיון משוגע...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext