בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בואו נחגוג

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/12/2003 21:14 לינק ישיר 
בואו נחגוג

בנות!
הגברים לא פה. הלכו כולם מן הסתם למסיבת חנוכה.
בואו נחגוג פה קצת.

יאלה, תתחילו לישפוך את המשפטים שכל נשות המתנדבים מדברות בינן לבין עצמן...

"נמאס לי מ:א. ב. ג....."
"למה אני צריכה לשמוע כל הזמן על א. ב. ג..."
"השבת אל תצא למקרים..."




דווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-24/12/2003 22:59 לינק ישיר 

שירה, רעיון מצויין! אני אמנם לא אשת חבר הצלה ולכן אין משפטים שנמאס לי לשמוע, אבל מה למשל נמאס לך לשמוע?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-24/12/2003 23:41 לינק ישיר 



חחח...

חזרנו...



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/12/2003 03:07 לינק ישיר 

זהו??
כל כך מהר?

אף אחת עדיין לא באה לקטר איתי


סתם, העיקר שהיה לכם ערב מקסים ונהנתם - מגיע לכם את זה בגדול!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בואו נחגוג
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext