| נשלח ב-24/12/2003 21:14 |
|
| |
בואו נחגוג
בנות!
הגברים לא פה. הלכו כולם מן הסתם למסיבת חנוכה.
בואו נחגוג פה קצת.
יאלה, תתחילו לישפוך את המשפטים שכל נשות המתנדבים מדברות בינן לבין עצמן...
"נמאס לי מ:א. ב. ג....."
"למה אני צריכה לשמוע כל הזמן על א. ב. ג..."
"השבת אל תצא למקרים..."

|
|
|
|
| נשלח ב-25/12/2003 03:07 |
|
| |
זהו??
כל כך מהר?
אף אחת עדיין לא באה לקטר איתי
סתם, העיקר שהיה לכם ערב מקסים ונהנתם - מגיע לכם את זה בגדול!
|
|
|
|
|