| נשלח ב-25/12/2003 02:29 |
|
| |
אכן!!!
היה ערב נפלא ומדהים,
הגיבוש בין החברים היה שווה את הכל,
כולנו נהננו וקיבלנו המון כוחות כדי להמשיך בעבודת הקודש שלנו,
אנו מודים לכל העסקנים שעשו להצלחה האדירה של הערב האדיר,
יישר כח גדול לכולם!!!
ממתנדבי "הצלה בית שמש והסביבה".
[משום מה נשמט שמו של אלי ביר היקר בברכות אז אנו מזכירים אותו בשם כולם].
(רק אולי כדאי ש"למען החיים" יוסיף עוד תמונות של קהל המתנדבים).
תוקן על ידי - מתנדביקר - 25/12/2003 3:14:00
|
|
|
|
| נשלח ב-25/12/2003 03:04 |
|
| |
כן, זה גם מה שאני שמעתי, שהיה ערב מהנה ויפה מאוד.
למען_החיים, תודה על התמונות.
עכשיו אני מבינה מה נקרא "מזרח מכובד". 
|
|
|
|
| נשלח ב-25/12/2003 07:42 |
|
| |
מי היהודי המגולח שיושב ליד הרב הלברשטאם?
|
|
|
|
| נשלח ב-25/12/2003 16:02 |
|
| |
זהו הנגיד יוסי שולדינר שגריר הצלה בחו"ל וממייסדי הארגון.
דוקי שיחקת אותה היה גדול!!!!
בנצי,אלי פולק ,אלי ביר ,אתם פשוט גדולים!!
ולמען החיים לא אכזבת עם התמונות,זה היה מהיר!
|
|
|
|
| נשלח ב-26/12/2003 18:24 |
|
| |
תודה רבה ליו"ר האירגון מר דוקי גרינולד ולכל מארגני הערב (קצרה היריעה מלהזכיר כל אחד ואחד) היה מהנה ומאלף תודה תודה תודה רק בשמחות.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
1 2 3 4 5 6 7 סך הכל 7 דפים.
|