...
למען_החיים, כל הכבוד!! עכשיו לפחות רואים גם את הקהל (לא שאני מצליחה למצוא את בעלי שם...). תגיד לדוקי שמותר לו קצת לחייך בתמונות.
בתמונה האחרונה באמצע זה בנצי ליזרוביץ. והוא תמיד מחייך. (לפעמים בשביל כולם.)
למען החיים אתה גדול פשוט תמונות יפהפיות מהערב המדהים. כל הכבוד על ההשקעה והחריצות לתת לנו להינות מהזכרונות הנעימים. אתה פשוט ענק. תודה.