בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

הכונו הכונו - יום הולדת של דזשובוי

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/12/2003 05:17 לינק ישיר 
הכונו הכונו - יום הולדת של דזשובוי

היידפארק גרייט זיך צו פייערן דזשובוי'ס בוירטדעי

קימענדיגע וואך פרשת ויגש וועט אויספאלן דשובוי'ס ענגלישע בוירטדעי

עטליכע וואכן ארום פאלט אויס דזשובוי'ס אידישע יום הולדת

פרטים יבואו

מתנות זענען וועלקאם

תוקן על ידי - שדים_טאנץ - 26/12/2003 5:18:19



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/12/2003 05:20 לינק ישיר 

Happy Birthday Jewbow




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/12/2003 05:29 לינק ישיר 

און וועלכע יארגאנג גייט דזשובוי אריין, מען דארף דאס וויסן בנוגע די קאפיטל תהילם וואס מען זינגט ביים יום הולדת כמנהג חב"ד



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/12/2003 05:33 לינק ישיר 

מצורף קובץ

.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/12/2003 05:34 לינק ישיר 

HAPPY BIRTHDAY



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/12/2003 05:37 לינק ישיר 

Happy birthday to a special friend!
Although I haven't known you many years,
Perhaps because you've dried so many tears,
Pleasure reigns as I these greetings send.
Your happiness should last till all things end!
Because you've been so sweet and understanding--
In toughest times you've made me laugh and smile--
Rejoice in your own specialness awhile:
This I'm not requesting but demanding!
How else to make yourself the celebration,
Doing what does not come naturally?
Always your concern has been for me,
Yet now you must endure my adoration!



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/12/2003 05:46 לינק ישיר 

עס איז ידוע פון חסידישע ספרים אז אינעם יום הולדת איז א סגולה זיך אויסצובעטן אלעס גוטס. ווי עס שטייט אין פסוק "אני היום ילודתך, שאל ממנו ואתנה".
דעריבער איז מיין פארשלאג אז מיר זאל אלע זאגן דעם קאפיטל תהילים וואס קומט אויס דזשובויס נייע יארגאנג.
און האפענטליך וועלן מיר אויבעטן א שידוך פאר אונזער חבר דזשבוי,
דזשו בן ??




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/12/2003 07:43 לינק ישיר 

אין נאמען פון אלע חברי הפורום וואונטש איך דיר א מזל טוב הויכגעשעצטער דזשויבוי. אבער זאג מיר ווען ס'איז דיין אידישער געבורטסטאג. איך וואונטש נישט קיין "העפי בורטסדעי", נאר א "פרייליכן יום הולדת", און נאר צו דעם געבורט פון דיין אידישן דאטום.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/12/2003 16:38 לינק ישיר 

דזשובוי, מזל טוב פון אן אלטן חבר.

איך ווייס נישט ווען דזשובוי'ס בוירטדעי פאלט אויס, אבער ווי איך דענק דארף עס זיין ערגעץ אין די קומענדיגע 12 חדשים.

אלזא, לאמיר ווארטן אויף דיטעילס פון דזשובוי וואספארא פראגראם ער פלאנט לכבוד דעם גרויסן טאג.



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-29/12/2003 08:04 לינק ישיר 

מצורף קובץ

Happy Birthday to you, from you'r one and
only one.8
its shabbat yea?8
we will all com iy"h

תוקן על ידי - jewgirl - 29/12/2003 8:08:53



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/12/2003 09:36 לינק ישיר 

Happy Birthday to you, מזל טוב



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/12/2003 14:41 לינק ישיר 

העפי בערטדעי טו יו, מר. דזשובוי

מיר האפען די וועסט וויטער קימען באזיכען אינזער אפיס אויף בראדוויי ביז די 120!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/12/2003 01:01 לינק ישיר 

ג'ו ידידי - מזל טוב עד מאה ועשרים:))



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-30/12/2003 10:41 לינק ישיר 

אפשר מאכט מען א בוירטדעי פארטי ?



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/1/2004 02:49 לינק ישיר 

קען מען מאכען א בורטדעי פארטי?

וואלט דער עולם געקומען?

איך וואלט פארגעשלאגען עס צו מאכען אינעם נייער באטרא טאנץ זאל



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-14/1/2004 03:05 לינק ישיר 

פארוואס שרייבט קיינער נישט, די וויפילטע "יום הולדת"?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > הכונו הכונו - יום הולדת של דזשובוי
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext