|
|
| נשלח ב-5/1/2004 03:21 |
|
| |
לזכות את הרבים! [תורה אויפן נעט]
לייגען מיר דא וויכטיגע לינקס פאר די אלע
וואס ווילען לערנן אדער אראפנעמן טעיפס פונעם נעט.
http://www.kolavrohom.com/
שיעורים על ש"ס על סדר הדפים
שנאמרו ע"י הרה"ג ר' אברהם קארפ זצ"ל
געזאגט געווארן הערליך און קלאר און אידיש.
א דאנק פאר הרוצה בעילום שם
|
|
|
|
| נשלח ב-6/1/2004 01:24 |
|
| |
א גרויסן שכוח גאבוי פארן מזכה זיין מיך (און נאך יודן) מיט קביעת עיתים לתורה.
היינט מיט א שעה. בערך א גאנצע דף.
SURIKE04
נישט יעדער איז ווי דיר אסאך שרייברס דא זענען גרויסע תלמידי חכמים.
|
|
|
|
| נשלח ב-6/1/2004 02:46 |
|
| |
דזוי בוי
האסט מיך ממש מחי' געוועהן
יעצט האב איך שוין געלערנט אפאר בלאט און מסכת קידושין מיין עולם הבא מסכתא -
אילו לא באנו אלא בשביל זה דיינו!!!
עס האט זיך געלוינט - חזק
|
|
|
|
| נשלח ב-7/1/2004 00:00 |
|
| |
נישט יעדער איז ווי דיר אסאך שרייברס דא זענען גרויסע תלמידי חכמים.
וואספארא גרויסער תלמיד חכם קען מען שוין זיין זיצנדיג אויפן אינטערנעט?אפילו אויף "הייד-פארק" טרעפט מען דאס ערגסטע...
|
|
|
|
| נשלח ב-7/1/2004 00:15 |
|
| |
אין די גמרא. און אין די גאנצע תורה. טרעפט מען ערגערס.
|
|
|
|
| נשלח ב-7/1/2004 00:23 |
|
| |
וואספארא מין גערעדעכץ איז דאס בילייואל?האט דער אינטערנעט דיר טאקע אזוי געשאט?אדער אפשר פארשטיי איך דיר נישט גוט?!?
|
|
|
|
| נשלח ב-9/1/2004 20:04 |
|
| |
קודם כל קאנגראטאלעשין פאר די נייע סייט.
http://www.otzar770.com
דע סייט איז נישט propaganda, סד'א א געוואלד חב"דסקער ספרים אנליין. קליק אף "אוצר הרבי".
אויך קען דע סייט געדענקען סיי וועלעכע בלאט איהר ווילט.
אויך http://www.chabad.org האט links תורה מיט video.
בכבוד רב, ידידכם,
חסיד101
|
|
|
|
| נשלח ב-21/1/2004 03:31 |
|
| |
Why dont you put your forums in the Masoret category?
It will not be blocked from no one. Except you will avoid folks going into dirty links?
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|