נכון בכיר מאוד!!!
יישר כח על דבריך,
חכיתי שמישהו יעלה את הנושא לפניי,
צריך להבין שהחברה של בית שמש עובדים ללא גבול, ומעבר ליכולות, ועושים מה שרק אפשר וצריך לטובת הכלל והפרט,
והנה רק לאחרונה ראיתם שהתבצעו 2 לידות והחייאה מוצלחת בעזרת הלייפ פק של עקיבה,
יישר כח לכונני בית שמש.
|
|