|
|
| נשלח ב-7/1/2004 01:08 |
|
| |
אין וויאמסבורג קען מען היינט גיין צו די גרויסע "מסיבת ניטל" וואס קומט פאר אין בית רחל אויף העיווארד סט.
איך הער ס'גייט זיין זייער אינטערסאנט.
|
|
|
|
| נשלח ב-7/1/2004 01:20 |
|
| |
האם בתמונה לעיל זה לא מוניה?
ואם כן עם מי?
מצורף פה תמונה עדכנית של שך.
אחים היינו, אחים נשאר
|
|
|
|
|
| נשלח ב-7/1/2004 01:34 |
|
| |
בילי. די רעדסט פון ר' יצחק'ס לעבאוויטש'ס ניטל מסיבה?
ווי ער גייט שוין ווייטער האקן קעגן עפעס א פירצה?
|
|
|
|
| נשלח ב-7/1/2004 01:42 |
|
| |
דער בילד פון אויבן איז הרה"ח ר' יודל חיטריק שיחי' זקן חסידי חב"ד שפילט שאח מיט בנו הנגיד ר' הירשל פאר 2 וואכען צוריק ניתל
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|