בית פורומים חדשות אנש אין בילדער

היינט איז ניטול. וואס טוט מען?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/1/2004 00:54 לינק ישיר 
היינט איז ניטול. וואס טוט מען?
מצורף קובץ

אה דאס איז נישט קיין שלעכטע עצה...



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/1/2004 01:02 לינק ישיר 

מצורף קובץ

נא



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-7/1/2004 01:08 לינק ישיר 

אין וויאמסבורג קען מען היינט גיין צו די גרויסע "מסיבת ניטל" וואס קומט פאר אין בית רחל אויף העיווארד סט.
איך הער ס'גייט זיין זייער אינטערסאנט.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/1/2004 01:20 לינק ישיר 

האם בתמונה לעיל זה לא מוניה?
ואם כן עם מי?

מצורף פה תמונה עדכנית של שך.

אחים היינו, אחים נשאר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/1/2004 01:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הנה התמונה. סליחה.


אחים היינו, אחים נשאר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/1/2004 01:34 לינק ישיר 

בילי. די רעדסט פון ר' יצחק'ס לעבאוויטש'ס ניטל מסיבה?
ווי ער גייט שוין ווייטער האקן קעגן עפעס א פירצה?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/1/2004 01:42 לינק ישיר 

דער בילד פון אויבן איז הרה"ח ר' יודל חיטריק שיחי' זקן חסידי חב"ד שפילט שאח מיט בנו הנגיד ר' הירשל פאר 2 וואכען צוריק ניתל



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > חדשות אנש אין בילדער > היינט איז ניטול. וואס טוט מען?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext